Bomba!!!

5 May

Bomba….!!! Nu la sfarsit normalitate !

 

Dupo 4 ani in care concurez in Romania, la sfarsit am vezut un pas inainte spre “normalitatea” cu verificari tehnice potrivite ( in acest caz preliev de benzina ).

Nu este un scandal ca Gergo a fost prins… este un scandal ca doar acuma a fost facut un control basic si usor de organizat ! Respectul meu pt. pilotul maghiar nu se schimba cu nimic, dupo acest fapt, Gergo imi place, este foarte rapid si foarte tecnic, respectul pt sportivul maghiar…nu mai este ! Regulile sunt facute pt. sa fie respectate, puote interpretate la limita…dar nu este admisibil, in niciun caz, cu nicio scuza, sa iti bati joc de ele si de adversari tai! Interesant am inceput sa citesc si aud tot felul de interepretari, si nu vorbesc de aia aberanti de un anumit “journalist”, ca platit de la “prieten” Jack, incearca sa depisteaze atentie de la problema adevarat…!

Noi stiam déjà de la jumatate de anul trecut ca in Ungaria bioetanolul era un obicei si se auzea de svonuri, tot din Ungaria, ca si masinile de la Szado racing ( Miettinen si Szabo Gergo ) in CNR folosea acest mix bioetanol/benzina, dar la cereri de control, Federatia a respuns…: “daca pt. voi ceva nu este in regula, depuneti contestatie…! “

Ecuatia interesante, tu pilot care te bati la varf si clar pierzi, daca ai un dubiu/certitudine ca ceva este nu este in regula cu invingatorul tau…trebuie sa-l contesti…si asa arati la toata lumea ca nu stii sa accepti infringere….!!! Interesant spiritul sportiv si controlul de egalitate sportive din partea Federatie…

Mai interesant este faptul ca mai multe persone, ca clar nu are o minima idea de ce inseamna diferenta intre acest mix si benzina regulare, puote sa afirme ca Gergo clar putea sa invinga si fara bioetanol….!

Si repet, ca pilot eu admir pe Szabo si acest fapt nu me schimba parerea, dar cred ca si Vali, sau Bogdan, sau Giri, le-ar fi placut sa aiba zicem minim 20 de cai in plus, si 100 de Newton in plus… si macar putea si sa merga mai spectaculos…si rapid !

 

Dar vom vedea…problemele sunt si altele…fiecare kg mai putin este foarte important…si tot in Ungaria este permis sa mergi fara praguri, si cu altele derogari la regulament FIA…, dar este permis la toati…nu doar la uni, si masina lui Asi cantareste 1310…!!! Limite FIA, cred singura Mitsu in lume care cantareste asa…dar daca Asi merge in Italia…nu puote sa se aduca cu aceste derogari la regulament FIA, asa masina in Spania, unde tot a invins gr. N…nu cantareste 1310 !

 

Repet vom vedea…dar ciudat ca si la fani nu intereseasa sa fie lupta cinstita !!!

 

Pa Tempesta

No comments yet

Leave a Reply