…s-a terminat

24 Jan

Am ajuns acasa la Cluj, dupo mai mult de o saptamana foarte interesanta, solicitanta si grea. A lipsit doar sfarsitul fericit. In rest ne am distrat, ne am tensionat, emotionat, am invatat multe, ne am pus la incercare din mai multe puncte de vedere, ne am suparat… si am revenit dupa “abandonul” de ziua 2, care a fost… si apoi numai a fost. Dupo care am abandonat adevarat. Cand credeam deja ca am ajuns la Montecarlo. Desamagire si suparare…dar asa este motorsport, stim eu si Dorin, stie baieti, in parte stie si fani!
Dar nu vreau sa imi amintesc de acesta esperienta “fabuloasa” (scuze Edwin dar de data aceasta cuvintul potrivit este doar “al tau” asa ca il fur de data aceasta… ! :) ) doar cu finalul amar, asa vreau sa ma gandesc ca, cum a zis mai multi, anul acesta a fost doar pregatire pt. Montecarlo 2012! Trebuie sa zic ca atmosfera si tot ce inseamna raliul Montecarlo a fost special !!! Nu pot sa compar cu nicio alta competitia, farmecul Montecarlo este clar unic, poate ca Dakar asemena cu el. Dar nu tine Finlanda, nu tine Anglia, nu tine Madeira, nu tine San Remo. Montecarlo inseamna RALIUL !!! Acolo respiri raliul, transpiri raliul, mirosi raliul, simti raliul. De la primirea road bookul pt. recunosteri pana la festivitate de premiera, clar este un mare lucru pt. IRC ca organizatorii vor sa ramane tot cu ei, si nu vrea sa se intorca in WRC. Si acuma inteleg de ce Todt vrea neaparat ca Montecarlo sa revine la WRC.
Am facut trei treceri la recunosteri, probele sunt clar foarte dificile si techince si ritmul impus la recunosteri pt. cine trebuie sa scrie de prima data probele, face ca tot sa fie foarte complicat si greu. Asa sunt aproape multumit de ritmul ca am reusit sa am acolo, plecand din idea ca nu am vrut sa risc nimic in plus de riscul care exista in sine in acest gen de competitie. Ecartul cu lideri a fost cumprins intre 3 si 5 secundi pe kilometru, pe probele in regim uscat, cand conditile sunt mai egali pt. toti, si daca me uit la ecartul cu piloti profesionisti, ca Basso, Maghalaes, sau francesi privati, a fost intre 1 si 2 secundi. Asa cred ca nu trebuie sa ma bucur, dar nici sa am rusine, fiind eu unul de putini piloti de S2000 de prima data la Montecarlo ! Cred ca aceasta esperienta va a fi de mare folos si vreau sa zic ceva la toti colegi mei din Romania: incercati sa va dati acolo, macar cu o masina mica. Dar cred ca ar trebui ca toati piloti sa poata sa treaca prin aceasta esperienta !
Sper din suflet ca an viitor voi fii inca o data acolo…si macar cu inca una sau doua masini din campionatul nostru langa noi ! :)
In sfarsit vreau sa va multumesc la voi toti, ca m-ati sustinut si urmarit, clar ati fost foarte multi si v-am semtit mult mai aproape ca niciodata. Sper ca ce am facut cu prieteni de NRA va placut. Vom face tot mai mult pt. ca si voi de acasa puteti sa traiti, macar in parte aceasi sensatiile ca traim noi la raliuri!
Pa
Tempesta

No comments yet

Leave a Reply